آیا صحنه اعدام سران فتنه را خواهیم دید؟

آیا صحنه اعدام سران فتنه را خواهیم دید؟

 

آیا هنوز جای ابهامی از خیانت این سه نفر باقی مانده است !

 edam

آمریکا واسرائیل در برابر قیام مردم تونس ومصر وموجی که تمام کشور های اسلامی را در برگرفته است شوکه شده اند و مانند بوکسوری که از چپ وراست ضربات پیاپی حریف را در یافت می کند وعنقریب است که به زمین بیفتد ، دنبال راه گریزی می گردند تا از زیراین ضربات خودرا نجات داده وتمرکز خودرا بازیابند ، در این وانفسا ، بهترین گزینه اینست که توجه اذهان وافکار عمومی از این دوکشور منحرف شده وبه سوی یک جریان دیگر کشانده شود .

واتفاقا در همین نزدیکی ها مزدورانی که سال گذشته با دریافت پولهای غربی ها توانسته بودند تیترجریان خبری را در دنیا به اغتشاشگریها ،مزدوری وجنایات خود اختصاص دهند وسودای براندازی نظام وروی کار آوردن یک رژیم سکولار ومطیع استکبار را در سر می پرورانند وجود داشته واینها می توانند با اجیر کردن لعین ترین ترین افراد روزگار ( کمونیستها ، منافقین ، مجاهدین ومشارکتی ها ، نهضتی ها ، فواحش وسارقان حرفه ای ، قاچاقچیان ، معتادین وخانواده های معدومین وفراریان ودیگر مطرودین )این ماموریت را به نحو احسن انجام دهند.

کار ساده ای است ، کافی بود که فرد فاسدی را پیدا کنند تا نقش مقتول وخودکشی کننده را بازی کند ، اراذل را در دسته های کوچک در یک فضای بزرگ پخش کنند و سطلزباله را به آتش بکشند ، و از قبل ده ها مزدور را مامور کنند تا از این حرکتها وشلوغ کاریها فیلم وعکس بگیرند .

بقیه کار بعهده رسانه bbc و voa و سایر رسانه های صهیونیستی است که با هنرمندی از این حرکتهای ابلهانه یک اثر هنری بنان قیام تحویل مخاطب بدهند .

اما موسوی وکروبی چه کردند ؟

1- موسوی وکروبی پیام آمریکا واسرائیل در معرض محاصره را دریافت داشته ولبیک گفتند .

2- موسوی وکروبی با اطلاع از جذب مجدد یک مشت مزدور اجیر شده وآموزش دیده بیانیه صادر کردند .

3- موسوی وکروبی برای نجات اسرائیل و تحت الشعاع قرار دادن راهپیمایی 50 میلیونی 22 بهمن این روز را تحریم کردند .

4- موسوی وکروبی بدستور آمریکا واسرائیل وبرای فتنه گری روز 25 بهمن را روز اغتشاش گری نام نهادند .

5- موسوی وکروبی خطوط از قبل آماده ای را از طریق رسانه های استکباری به مزدوران خود اعلام کردند .

6- موسوی وکروبی فرد مزدوری را انتخاب وفرمان خودکشی ومشابه سازی برای خودسوزی مصر صادر نمودند .

7-  موسوی وکروبی با علم به برنامه ای که از قبل وبا هماهنگی با آمریکایی ها طراحی کرده بودند ، طرح فریب خودرا با درخواست مجوز قانونی برای راهپیمایی آغاز نموده وقصد داشته اند نظام را در غافلگیری قرار دهند .

8- موسوی وکروبی موفق شدند اخبار از قبل تهیه شده ای را در رسانه های استکباری روی آنتن ببرند ونظام را در آشوب مجسم نمایند .

9- موسوی وکروبی با این اقدام ابتر وبی ارزش که خودشان هم می دانستند با یک مشت مزدور قادر نخواهند بود به نظام آسیبی وارد نمایند ، برای خود زمان خریده ونبض تبلیغات کذب ودروغ را علیه نظام اسلامی در دست گرفتند.

10- موسوی وکروبی فضارا برای بازی بیانیه ها و اغتشاشگری های جدید به ظن خود باز کرده اند ، ومطمئنا با حمایت آمریکا ، اسرائیل وانگلیس سعی خواهند کرد جریان خبرسازی را از ایران آغاز وادامه دهند .


 

واما سئوال ما :

• آیا بایستی به این مزدوران زمان داده شود تا فتنه گری بیشتری بکنند !

• آیا هنوز جای ابهامی از خیانت این سه نفر باقی مانده است !

• آیا یک کشور انقلابی اینقدر در حفاظت از کیان اسلام مماشات می کند !

• آیا مردم ایران ونظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی همچنان آلت دست یک مشت جیره خوار باشند .

• آیا نظام دربرابر بدتر از اینها ودر کوران های عظیم حوادث به کسی باج داده است واز کسی ترسیده است !

• آیا وقت آن نرسیده که ریشه کژی وناراستی را با عمل انقلابی بسوزانیم و عوامل مستقیم دشمن در سرزمین مقدس جمهوری اسلامی را به سزای جنایت ، خیانت واقدام برای براندازی نظام اسلامی را نابود سازیم .

 

  
نویسنده : حامد ; ساعت ۱٠:٤٤ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/۱۱/٢٧
تگ ها :

انتخاب

تاثیر یک انتخاب درست در زندگی ما چقدر است همه ما با این واژه آشنا هستیم؛ چرا که ممکن است در طول روز ، صدها بار بخواهیم که از بین دو یا چند چیز یکی را انتخاب کنیم . بعضی انتخاب ها خیلی ساده اند وبعضی دیگر بسیار مهم وسرنوشت ساز. انتخاب ساده مثل چی؟ فرض کنید می خواهید یک لباس بخرید، بین قرمز یا آبی بودنش می خواهید یکی را انتخاب کنید. انتخاب یک رنگ هیچ تاثیری در روند زندگی و سرنوشت شما ندارد ولی بعضی انتخابها ممکن است آینده ی زندگی شمارا تحت تاثیر قرار بدهد؛مثل انتخاب همسر، دیگر اینجا به راحتی انتخاب یک لباس عمل نمی کنید، سوالات مختلفی به ذهنتان خطور می کند ، از همه در موردش تحقیق می کنید تا قلبتان اطمینان پیدا کند که این فرد همان کسی است که آینده تان با او تضمین می شود، آخر سر هم که می خواهید انتخاب کنید با خدای خود می گویید: خدایا نکند این فرد همانی نباشد که به درد من بخوردو...

این ها همه نشانه ی این است که شما در معرض یک انتخاب مهم قرار دارید، ولی بعضی مواقع میشود که از این هم باید بالاتر بروید ؛ انسان به یک شاهراه می رسد که دو انتخاب بیشتر ندارد ، یک راه را اگر انتخاب کند به پول ومقام وثروت ومکنت دنیایی می رسد- که همه به دنبالش هستیم- ویک راه دیگر را اگر انتخاب کند شاید از او بخواهند که هرچه داردوندارد وحتی جانش را هم بدهد تا بتواند از شخصیت، منّیت، اعتقاد وایمانش دفاع کند. اینجا دیگر انتخاب کردن مثل قبل ساده نیست ...........

........... ما در طول تاریخ افراد زیادی داشتیم که به همچنین مرحله ای رسیدند ومجبور شدند انتخاب کنند . یکی از این افراد که حداقل همه با نام او آشنا هستیم ودر این ایام _عزاداری سید الشهدا_ زیاد اسمش را می شنویم ، حُر بن یزید ریاحی است. کسی که در چند روز آخر زندگیش دو انتخاب مهم انجام داد. حر کسی است که وقتی امام حسین(ع) خواستند از سمت مدینه به سمت کوفه حرکت کنند، سر راه حضرت قرار می گیرد و مانع حضرت می گردد واجازه نمی دهد که امام ادامه مسیر بدهند (انتخاب اول) و اما انتخاب دومش را میکند. صبح خیلی آرام بدون اینکه کسی متوجه بشود، پنهانی چون فرمانده آن سپاه بود سوار اسب میشود وهمراه دو غلامش به سمت خیمه های امام حسین (ع) میرود.

"برادرم عباس به استقبال حر بروید" حر به خیمه ها نزدیک میشود ، نادم وپشیمان است، نزدیک که میشود دهانه ی اسب را میکشد ، از اسب پیاده میشود، همانطور که سرش پایین است از خجالت چکمه هایش را از پا در می آورد وبه گردنش می اندازد، با زانو به خاک می افتد، همین طور که به خاک افتاده به سمت خیمه های امام حسین (ع) میرود وگریه می کند ومی گوید: آقا برای منِ حر، توبه ومرحمتی وجود دارد؟ آقا دلی که شکستم را دوباره می توانم بدست بیاورم؟ امام حسین-این دریای رحمت الهی- به سراغ او میروند ، دست نوازش به سرش می کشند ، در آغوش می گیرند او را  و به سمت خیمه ها او را می برند . به خیمه ها که می رسند حر می گوید: آقا من نمی توانم به چشمان خانواده شما نگاه کنم، من کسی بودم که بدن آنها را لرزاندم ، من دختر سه ساله ی شمارا ترساندم .یا حسین اجازه بدهید بروم وبجنگم. اجازه بدهید همانطور که من اولین کسی بودم که راه را بر شما بستم اولین کسی هم باشم که خود را در راه تو قربانی می کنم. امام می فرمایند: نه تو مهمان ما هستی. حر می گوید : آقا اجازه بدهید من خود را آرام کنم، شاید من اینگونه آرام شوم. خلاصه حر اصرار زیادی بر جنگیدن میکند  و بالاخره امام اذن میدان به او میدهد واو به میدان میرود وجوانمردانه ومردانه می جنگد تا بالاخره اطرافش را محاصره می کنند، مجروحش می کنند. فرق سرش شکافته وخون تمام صورتش را گرفته از اسب به زمین میافتد همینطور که به زمین می افتد ، امام حسین(ع) به سمت او میرود وسرش را به زانوی خود می گیرند. حر چشمانش را باز می کند و میگوید : آقا توانستم دل شما را بدست بیاورم؟ توانستم آن دلی را که شکسته بودم را دوباره بدست بیاورم؟ توانستم برگردم؟ امام حسین می فرمایند: حر تو آزاد وآزاده ای، همانطور که مادرت اسم تورا آزاد  گذاشت. واین شد نتیجه ی انتخاب نهایی حر=رضایت خدا ورضایت امام زمانش . واین شد که ما بعد از ۱۴۰۰ سال نشسته ایم وداریم یاد اورا گرامی میداریم.

بحث را همین جا نگه میداریم . خیلی از ما ممکن است بگوییم این ها همه قصه است ، اینها برای ۴۰۰-۱۳۰۰ سال پیش است. برای منی که در این دوران زندگی می کنم چه فایده ای دارد؟ یعنی واقعا شما فکر می کنید آن اتفاق ها هیچ چیزی برای ما نداشت؟! هیچ ثمره ای برای ما نداشت؟! سروران من! یک چیز! من اینجا این مطلب را نوشتم فقط برای یک چیزو بیایید امشب ما هم مرد ومردانه حر زمان خود باشیم ، حرِ امام زمان خود باشیم . حر با امام زمان خودش صادقانه وعاشقانه صحبت کرد. مگر ما بی کس هستیم ؟ مگر ما کسی را نداریم که به درِ خانه اش برویم ؟ برویم درِ خانه ی امام زمانمان وبا او صحبت کنیم . ماهم اشتباه کردیم ماهم به امام زمانمان پشت کردیم ماهم کاری کردیم که دل آن حضرت را به درد آورده ایم ، برویم درِ خانه ی امام زمانمان. میدانید امام زمان ما چه کسی است؟  امام رضا(ع)_افتخار ما ایرانی ها_ در بیان مقام امام میفرمایند: امام مثل پدر مهربان، مثل مادر دلسوز، مثل برادر تنی همیشه کنار ماست وهوای ما را دارد.اشتباه نکنیم این امام زمان در چاه سامرا نیست این امام زمان در مثلث برمودا نیست . امام زمان من وشما زنده است، حی وحاضر، غیبتش به معنای نشناختن من وشماست .ممکن است بارها اورا دیده باشیم ولی او را نشناخته باشیم . امام زمان ما روی فرش های ما قدم می گذارد، در مراسم ما شرکت می کند در بازار ما رفت وآمد می کنند. می دانید امام زمان ما چه کسی است ؟ اگر یکی از ما که دوست داران آن حضرت هستیم، یک درد کوچک در سینه اش داشته باشد امام زمان ما هم از این درد ما درد می کشند ، از این درد ما بیمار میشوند. امام زمان پدر مهربان است. کدام پدری رو از فرزندش برمیگرداند؟ منِ فرزندِ ناخلف هستم که از او روی برمی گردانم ولی این را مطمئن هستم که هروقت برگردم، آغوش باز پدرم منتظر من است.

بلد نیستیم با امام زمانمان صحبت کنیم؟ صبح که از خواب بلند می شویم به پدرمان سلام نمی کنیم؟ برای آن کسی که دوستش داریم صدقه نمی دهیم ؟ با آن کسی که خیلی صمیمی هستیم درد دل نمی کنیم؟ صحبت کردن یعنی چه؟ یعنی همین کاری که ما الان داریم می کنیم امام ما خیلی بزرگه خیلی عظیمه ، درجه اش خیلی بالاست ولی خیلی به ما نزدیک است پدر مهربان ومادر دلسوز است که اگر یک قدم به سمت او برویم صد قدم به سمت ما می آیند . دوستان من تا نرویم به سمت او وصحبت نکنیم نمی توانیم لذت در کنار امام زمان بودن را احساس کنیم. برویم به سمت او، یک قدم برویم تا صد قدم طرف ما بیایند. الان چه ایامی است؟ ایام عزاداری امام حسین . امام زمان فرمودند: در این ایام هرکس برای جدّم حسین سوگواری کند وبعد از آن برای تعجیل در فرج من دعا کند، خودِ من شخصاً در امر او دعا می کنم.

چه ثروتی بالاتر از اینکه ما دعای امام زمانمان را پشت سر خود داشته باشیم ؟ کسی که از بالاترین درجه در نزد خدا برخوردار است چه سعادتی بالاتر از این ؟ بیایید امشب شاید برای اولین بار آن چیزی را که می خواهیم از ته دل فریاد بزنیم، سلامتی وظهور آقا را بخواهیم . تا به کی برویم درِ خانه ی این وآن را بزنیم؟ ما که بی صاحب نیستیم ، بیایید امشب که ایام سوگواری آقا امام حسین(ع) است برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان دعا کنیم. رو به قبله بایستیم ودعای فرج را زمزمه کنیم.     

 

  
نویسنده : حامد ; ساعت ۱۱:۱۸ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/۱۱/٧
تگ ها :

ازغم زینب جگرم می سوزد...


یک اربعین به نیزه سر یار دیده ام
یک اربعین چو شمع به پایت چکیده ام

یک اربعین به ضربه شلاق ساربان
بر روی خارهای مغیلان دویده ام
یک اربعین تمام تنم درد می کند
با ضرب تازیانه ز جایم پریده ام
یک اربعین رقیه تو مُرد از غمت
اکنون بدون او به کنارت رسیده ام
یک اربعین به شام و به کوفه حماسه ها
با خطبه های حیدری ام آفریده ام
یک اربعین به چوبه محمل سرم شکست
همچون پدر ببین تو، جبین دریده ام
یک اربعین کنار عدو، وای وای وای!
بس جور طعنه های فراوان کشیده ام
یک اربعین به ضربه سیلی ببین حسین!
روی کبود و قامت از غم خمیده ام

  
نویسنده : حامد ; ساعت ۱٢:۳٩ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٩/۱۱/٤
تگ ها :

اربعین امام حسین (ع)

در فرهنگ عاشورا، اربعین به چهلمین روز شهادت حسین بن علی‏ «ع‏» گفته می‏شود که مصادف با روز بیستم ماه صفر است. در روز بیستم صفر نیز، شیعیان، عظیم ترین مراسم سوگواری را در کشورها و شهرهای مختلف به یاد عاشورای حسینی بر پا می‏کنند.

در نخستین اربعین شهادت امام حسین‏«ع‏»، جابر بن عبد الله انصاری و عطیه عوفی‏ موفق به زیارت تربت و قبر سید الشهدا شدند. بنا به برخی نقلها، در همان اربعین، کاروان‏اسرای اهل بیت‏ «ع‏» در باز گشت از شام و سر راه مدینه، از کربلا گذشتند و با جابر دیدار کردند. البته برخی از مورخان هم آن را نفی کرده و نپذیرفته‏اند. از جمله مرحوم محدث‏ قمی در «منتهی الآمال‏» دلایلی ذکر می‏کند که دیدار اهل بیت از کربلا در اربعین اول نبوده‏است. [1]  بعضی از علما نیز در این باره تحقیق مبسوط و مستقلی انجام داده‏اند که منتشرشده است. [2]  به هر حال، تکریم این روز و احیای خاطره غمبار عاشورا، رمز تداوم شور عاشورایی در زمان های بعد بوده است.

یکی از زیارت های با فضیلت امام حسین‏ «ع‏» زیارت اربعین آن حضرت است که از مضامین بالایی برخوردار است.

در این نمایه هفت مقاله پیرامون اربعین امام حسین (ع) ارائه گردیده است.

  باید دید در کهن‌ترین متون مذهبی ما، از «اربعین» چگونه یاد شده است. به عبارت دیگر، دلیل بزرگداشت اربعین چیست؟ چنانکه در آغازگذشت، مهمترین نکته درباره اربعین، روایت امام عسکری(ع) است. حضرت در روایتی که در منابع مختلف از ایشان نقل شده، زیارت اربعین را یکی از پنج نشانه مؤمن دانسته‌اند. 

این حدیث تنها مدرک معتبری است که جدای از خود زیارت اربعین که در منابع دعایی آمده، به اربعین امام حسین(ع) و بزرگداشت آن روز تصریح کرده است. اما اینکه منشأ اربعین چیست، باید گفت، در منابع به این روز به دو اعتبار نگریسته شده است. 

نخست روزی که اسیران کربلا از شام به مدینه بازگشتند. دوم روزی که جابر بن عبدالله انصاری، صحابی پیامبر خدا(ص) از مدینه به کربلا وارد شد تا قبر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را زیارت کند. شیخ مفید(م413) در «مسار الشیعه» که در ایام موالید و وفیات ائمه اطهار(ع) است، به روز اربعین اشاره کرده و نوشته است: این روزی است که حرم امام حسین(ع)، از شام به سوی مدینه مراجعت کردند. نیز روزی است که جابر بن عبدالله انصاری برای زیارت امام حسین(ع) وارد کربلا شد. 

در کتاب «نزهه الزاهد» هم که در قرن ششم هجری تألیف شده، آمده است: در بیستم این ماه بود که حرم محترم حسین(ع) از شام به مدینه آمدند. (نزهه الزاهد، ص241) همین طور در ترجمه فارسی«فتوح ابن اعثم» (الفتوح ابن اعثم، تصحیح مجد طباطبائی، ص916) و کتاب «مصباح، کفعمی که از متون دعایی بسیار مهم قرن نهم هجری است این مطلب آمده است. برخی عنوان کرده‌اند که عبارت شیخ مفید و شیخ طوسی، بر آن است که روز اربعین، روزی است که اسرا از شام به مقصد مدینه خارج شدند، نه آنکه در آن روز به مدینه رسیدند. (لؤلؤ و مرجان، ص154) به هر روی، زیارت اربعین از زیارتهای مورد وثوق امام حسین(ع) است که از لحاظ معنا و مفهوم قابل توجه است. 

  
نویسنده : حامد ; ساعت ۱۱:۱٢ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٩/۱۱/۳
تگ ها :